Job 26 van 106


Report this listing

Solliciteren



Loketbediende


Functie

Ben jij een gemotiveerde loketbediende? Wens je graag aan de slag te gaan bij een groot logistiek bedrijf? Lees dan zeker even verder!

Als loketmedewerker ben jij het aan en afmeldpunt voor chauffeurs die ladingen op de site voorzien. Verder zal het ook jouw taak zijn om controles op nummerplaten uit te voeren, douane documenten te controleren en in te vullen, afvulorders aanmaken voor de mensen on site en kwaliteitscontroles uitvoeren.

Verder ben je ook de eerste lijn voor de klant in verband met vragen te beantwoorden en problemen op te lossen.

Bedrijfsprofiel:

Als internationale logistieke dienstverlener combineert Katoen Natie engineering, technologie en havenactiviteiten om wereldwijd op maat van de klant gemaakte oplossingen aan te bieden. Katoen Natie beschikt over 181 logistieke platformen en is actief in 30 landen in Europa, Noord-Amerika, Zuid-Amerika en het Verre Oosten met meer dan 13.000 werknemers.

Jouw profiel

  • Minstens aan A2 diploma is hier een vereiste
  • Je kan je zelfstandig verplaatsen naar de site
  • Je bent flexibel naar taken en uren (2 shiftensysteem)
  • Stressvolle situaties schrikken jou niet af
  • Je kan zowel goed in teamverband als zelfstandig werken
  • MS Office heeft voor jou geen geheimen, kennis SAP is een pluspunt
  • Een zeer goede kennis Nederlands & Engels is vereist, elke andere taal is een pluspunt
  • Kennis van ADR / CMR en/of douane wetgeving is een pluspunt
  • Je bent hands-on ingesteld en zeer leergierig

  • Een ingenieur assisteren bij zijn laboratoriumwerk voor de voorbereiding van materiaal en resultaatsmeting
  • Technische documenten afdrukken (plannen, maquettes, technische fiches, ...)
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Vergaderingen van de projectgroep organiseren
    Verslagen opstellen
  • Deelnemen aan werfbezoeken en de vordering van de werken vaststellen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Klanten en opdrachtgevers informeren over de vordering van hun dossier en verslagen, vorderingsstaten, tijdspaden, ... doorsturen
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten uitwerken en actualiseren aan de hand van situatieoverzichten, tijdspaden, ...
  • De personeelsleden bewustmaken van en opleiding geven over de benadering van kwaliteit
  • De boekhoudkundige en budgettaire opvolging van de entiteit garanderen
    Facturatieverrichtingen uitvoeren
    Fondsen deblokkeren
    Financiers aanmanen
    Boekingen ingeven
  • Meewerken aan de lancering van aanbestedingen (opstelling, uitgifte van officiële bekendmakingen, ...) en aan de opvolging van de kandidaturen
  • Bestellingen, stocks, terugzending van producten beheren en opvolgen
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Dossiers voor het inschrijven op een aanbesteding samenstellen, indienen en opvolgen
  • Documentatie zoeken, doorsturen of beheren
  • Een methode of een kwaliteitsactieplan toelichten en uitvoeren (correcties, verbetering, gelijkvormig maken, ...)

Aanbod

  • Voltijdse betrekking
  • Optie vast mits positieve interim-periode
  • Hier werk je in een 2-ploegensysteem (vroege & late)
  • Een uitgebreide training-on-the-job
  • Tewerkstelling binnen een sterk groeiende en moderniserende logistieke speler
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de sector
  • Loon: €2500 - €2800 / maand
  • Extra legale voordelen:  Maaltijdcheques

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht